درباره شرکت تولید کننده کفش طبی رافاطب هوشمند

 

درباره شرکت تولید کننده کفش و صندل طبی رافاطب هوشمند

شرکت تولید کننده کفش رافاطب در سال 1390 در تهران تأسیس شد تا بتواند مطابق با تجارب فروش و بازاریابی در بخش طبی و ارتوپدی و نیازهای بازار تقاضا را برآورده کند. امروزه ، شرکت ما کفش ، دمپایی ، صندل و کفی تولید می کند که بیماریهای مختلف مربوط به پا را برطرف می کند.

شرکت تولید کننده کفش رافاطب با کارکنان مجرب خود در زمینه مشکلات بهداشت و سلامت پا  ، مطالعه و تحقیقات مربوطه را از بدو تاسیس انجام داده  و راه حل های مهمی را برای بیماران در زمینه سلامت پا ارائه کرده است. ارزیابی تشخیص های پزشکی ، گزارش شفاهی بیمار و نتایج ابزاری به عنوان یک نتیجه مطمئن ، راه حل های عملی موثر و قاطع را در زمان بسیار کوتاه ارائه می دهد.

در مناطق کاری در بیمارستان ها ، مراکز ارتوپدی پزشکی ، داروخانه ها ، شرکت های دارویی ، شرکتهای نظافت، رستوران ها ، هتل ها و سازمان های مختلف بهداشتی برند ما را خواهید دید  این اولین نشانه اعتماد و کیفیت ماست.  شرکت تولید کننده رافاطب با رویکردی متمرکز بر اعتماد و راحتی از طرف مشتریان و همکاری و توسعه تجارت الکترونیکی با هدف پیشرو بودن در بخش تولید کفش و صندل و کفی طبی در ایران ، ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان خود را هدف گرفته است. ما همچنین می دانیم که موفقیت نه تنها با یک محصول عالی به دست می آید ، بلکه با خدمات حرفه ای کافی نیز به دست می آید. تحقیقات انجام شده در آزمایشگاههای تحقیقاتی تخصصی نشان داده است که بسیاری از بیماریها مانند خستگی ، ضعف و گردش خون ضعیف از کفش ناشی می شود تلاش ما تولید کفش و صندل و کفی طبی برای کمک به حفظ سلامت پا و همه مشکلات خفیف ناشی از پا روماتیسمی تا  بدشکلی های پای جلویی مانند انگشتان پنجه یا مشکلات ناخن ، متاتارسالژی ، آرتریت ، آرتروز ، پینه ، ناراحتی کف پا) و دیابت را بهبود می بخشد.

ماموریت شرکت تولید کننده  رافاطب

  • تولید محصولات با کیفیت در ایران.
  • ارائه محصولاتی که ارزش زندگی را افزایش می دهند.
  • در بازار بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

چشم انداز شرکت تولید کننده  رافاطب

ارائه مناسب ترین طراحی با بهترین متریال ، پشتیبانی فروش با تیم مجرب به منظور برآوردن نیازهای مشتریان در زمینه مشکلات مربوط به سلامت پا ، به ویژه دمپایی و کفش ارتوپدی و افزایش کیفیت زندگی آنها. هدف ما این است که با تولید محصولات بهداشتی با کیفیت پا ، به بیماران کمک کنیم تا پس از مشکلات سلامتی پا ، زندگی با کیفیت تری را تجربه کنند.

 

اصنافی که شرکت تولید کننده کفش رافاطب با افتخار با آنها کار میکند :

 پزشکان ، پرستاران ، معلم ها ، دانش آموزان ، کارمندان و مدیران ، مهماندارها و فروشندگان ، کارکنان نظافت و آشپزخانه در هتل ها و رستوران ها و ...

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش